نوازندگان کیبرد

ارئه خدمات به نوازندگان کیبرد

نوازندگان کیبرد

ارئه خدمات به نوازندگان کیبرد

کیبورد جدید ...KORG PA3XLE وارد بازار شد






بشنوید و باور کنید
اغاز به کار جدیدترین ارنجر کرگ محصولی با کیفیت بسیار بالا به نام KORG PA3XLE


  


ویژگی ها:
قسمت تولید صدای RX این دستگاه، صدای زندهتر، واقعیتر را برای شما به ارمغان میآورد.حافظه داخلی عظیم مناسب برای صداها در حجم بسیار بالا- به علاوه ی 192 مگابایت حافظه برای داده های PCM کاربر- سبب می شود اصوات در بهترین نوع کیفیت خود ارائه شوند.3کیلد قابل برنامهریزی و جوی استیک 4طرفه تعبیه شده در دستگاه ؛ نوازنده را در اجرای تکنیکهای مختلف ساز یاری می کنند.دارای 76 کلید semi-weighte با حساسیت Velocity و قابلیت Afterouchطراحی ظریف ، شیک و قابل اطمینان با کَبینت آلومینیومی و کناره های چوبیبا استفاده از امکانات ضبط کامل سمپل و ویرایش آن ها ، بخش سمپل سازی مختص به خود بسازید.دارای نمایشگر 7 اینچی TFTکاربری آسان و تعامل بسیار ساده با دستگاه با امکان جست و جوی آهنگ که سبب می شود بتوان بطور سریع تمامی اطلاعات را بر روی دستگاه پیدا کرد.Style های پیشرفته و بخش مربوط به Performance : مجهز به 410 ریتم (Style) به صورت آماده، که هر یک دارای 4 واریاسیون و 4 پاساژ و یک Breakهستند و نیز مجهز به 15 بانک Styleبرای کاربر . کاربران می توانند Style های مورد علاقه ی خود و یا style ها و تنظیماتی که خود ساخته اند را در این بانک ها ذخیره کنند.Guitar Mode2 تولید بخش های گیتار بصورت زنده و طبیعیتر از گذشته را بر عهده دارد.قسمت Chord Sequencer آکوردهای نواخته شده را در طول یک اجرا ی زنده ، ضبط و مجددا اجرا میکند.مجهز به 4 افکت MASTER و دو افکت Globalبورد جدید پردازش صدای شرکت TC-Helicon همراه 4 افکت اختصاصیقابلیت پخش فایل های MP3و MIDI ، امکان ضبط ، قابلیت حذف صدای خواننده ، مجهز به X-Faderسازگاری پیشرفته در حالت پخش MP3/ MIDI و نمایش ترانههای آنها به صورت گرافیکیصداهای پیشرفته سازگار با فرمت General MIDIمجهز به پایگاه داده ی song book با قابلیت برنامه دهی و طبقه بندی به صورت کامل بر مبنای Style ، SMF ، Karaoke و MP3 همراه با فراخوان های مداوم هر یک از آهنگ ها و تنظیمات آن ها و نیز قابلیت اختصاصی کردن لیست ها توسط کاربر.نمایش کاراکتر ها و حروف بصورت گرافیکی و پیشرفته. نمایش شعر مربوط به هر ترانه (به استثنای زبانهای شرقی و زبان عربی)قابلیت ذخیره داده ها روی Micro SDقابلیت وارد کردن فرمت های جدیدسیستم بلندگوی همراه paAS با قابلیت اتصال آسان

pa3xle جدید
حدود 20 سال است که کیبوردها و arranger های کرگ ، مورد استفاده ی موزیسین های حرفه ای در سرتاسر دنیا قرار می گیرد. pa3xle این سابقه ی ارزشمند را با تکنولوژی جدید و ایده و نظرات اهالی موسیقی در سراسر دنیا آمیخته است. نتیجه ی این هم آمیزی ، محصولی است که صدایی بی نظیر در کیفیت را با طراحی بسیار ساده و کاربری آسان در اختیار اهالی موسیقی قرار می دهد.

کوچک و قدرتمند، با کاربری آسان
در پانل اصلی محصول تمام کنترل ها، به سادگی و کاملا در دسترسند. این طراحی در اجراهای زنده ، به کمک نوازنده می آید تا بدون دردسر و با خیال راحت به اجرای خود بپردازد. ارتباط با دستگاه از طریق نمایشگر بزرگ و رنگی TouchView صورت می پذیرد . به دلیل جای گرفتن جزیی ترین آیکون ها در این نمایشگر، خواندن محتویات و ارتباط با آن نسبت به محصولات قبلی ساده تر است. بنابراین تمامی افراد از بسیار مبتدی تا بسیار پیشرفته به راحتی و به سرعت می توانند از این دستگاه استفاده کنند. نحوه ی نمایش موارد روی نمایشگر به دو صورت است که توسط انتخاب یکی از وضعیت های Easy یا Expert تغییر می کند.در وضعیت Easy فقط کنترل های مهم نمایش داده می شود، به این ترتیب آن چه پیش روی شماست ، خلاصه و موجز است. این وضعیت نمایش برای افراد مبتدی و نیز در اجراهای زنده، بسیار مناسب است.در وضعیت Expert کنترل ها به طور کامل نمایش داده می شوند و تمامی گزینه های مربوط به آن ها نیز پیش روی شماست. زمانی که محل ذخیره ی یک فایل، آهنگ یا style (ریتم) را به خاطر نمی آورید از کارکرد Search استفاده کنید و اجازه دهید تا pa3xle خودش آن را برای شما پیدا کند. برای کسانی که کمال گرا هستند و تمام امکانات را در یک دستگاه می خواهند ، سیستم بلندگوی PaAS نیز در نظر گرفته شده است که می توانید آن را همراه دستگاه دریافت کنید. این سیستم ، صدایی قدرتمند و با کیفیت، به صورت دوبار تقویت شده ، از طریق 5 بلندگو تولید می کند. نصب این سیستم بسیار ساده است: فقط کافی است بلندگوها را در جای خود قرار دهید. هیچ کابل یا منبع تغذیه انرژی دیگری مورد نیاز نیست.این محصول با استفاده از موتور صدای قدرتمند و پیچیده ی KORG ، بیش از 1100 صدای برجسته مشتمل بر اصوات گرند پیانوی استریو که مکانسیم صدای طبیعی پیانو را به کمک شبیهسازی صدای رزونانس سیمهای پیانو در حالت پدال دمپر، تولید میکند و نیز صدای پیانوی الکتریک برگرفته از KORG SV-1 تولید می کند. هم چنین شبیه سازی صدای ارگ Digital Drawbar با بهره گیری از کلیدهای on/off برای دستیابی به اجرایی هر چه طبیعی تر نیز در این محصول وجود دارد. فن آوری RX (Real Experience) و DNC (Defined Nuance Control ) صداهای قدرتمند جدید این دستگاه را تولید میکنند و موجب میشوند تا نوازنده کشش نت های طبیعیتر، نوانسهای بهتر و کیفیت عالیتر صدای سازهای مختلف را در اجرای خود تجربه کند. مثلا جوی استیک و سوئیچ های قابل برنامه ریزی موجود در دستگاه سبب می شوند؛ صدای سازهایی مثل ساکسوفون ، ترومپت، کلارینت و هارمونیکا که با تغییر در شیوه ی دمیدن تغییر می کنند؛ به راحتی به دست آید. در مورد سازهای زهی نیز باید گفت با استفاده از همین امکانات می توان به صداهای ویژه ی این سازها مثلا پیتسیکاتو و یا صدای حاصل از شیوه ها ی متفاوت آرشه کشی دست یافت. وجود بیش از 90 درام کیت ، با صداها وافکتهای زنده ی درام روح تازه ای به قسمت پخش ریتم این دستگاه بخشیده است. قابلیت تغییر هر یک از صداها از نظر فرکانس، ولوم، اکولایزر و مقدار افکت و موارد دیگر، نمونهای از امکانات در دسترس جهت تغییرات درامکیت میباشد. با امکان اضافه کردن 192 مگابایت حجم حافظه، می توانید صداهای جدید را به سرعت و راحتی وارد دستگاه کنید. امکان Load و Import کردن سمپلهای Wave و AIFF و سمپلهای AKAI و قابلیت Export آنها در فرمتهای Wave و AIFF در این محصول وجود دارد. با استفاده از امکانات ضبط و ویرایش سمپل ها که برای شما در نظر گرفتیم، می توانید بخش سمپل سازی مخصوص به خود بسازید.

با style هر کاری می خواهید بکنید!
دستگاه pa3xle دارای مجموعهای از 410 ریتم (style ) آماده به صورت پیش فرض است . هر یک از این مجموعه ها بصورت محیطی کاملا طبیعی جهت اجرای بخشی از موسیقی مورد نظر شما بکار میروند. با مجموعه عظیمی از ریتم که در اختیار دارید قادر هستید تا در ژانرهای مختلف موسیقی ، آهنگ های دلخواه خود را بنوازید. هر style شامل 4 پاساژ به همراه یک Berak میباشد که هر یک برای یک Variation در نظر گرفته شده است. تیم بین المللی تولید اصوات در کرگ style های جدیدی را اختصاصا برای pa3xle ساخته است و style هایی که در نسخه های قبل یا محصولات دیگر وجودداشت نیز ، با صداها و میکس های جدید، در این محصول ارتقا یافته است. فضایی که در این دستگاه برای ذخیره ی تنظیمات و styleهای شما در نظر گرفته شده است، به 1200 عدد می رسد. بخش مربوط به گیتار Guitar Mode 2 با پیشرفتی که حاصل شده است، style هایی بهتر از قبل ، تولید می کند. بخش Chord Sequencer سبب میگردد تا بتوانید به هنگام اجرای زنده مجوعهای از اکوردهی متوالی را ضبط و بلافاصله مجددا آنها را پخش نمائید. این امکان هم در تمرینات و هم در اجراهای زنده ، راحتی کار شما را دو چندان می کند.


افکت های با کیفیت و همیشگی KORG
KORG همیشه به خاطر افکت های با کیفیت خود، زبانزد خاص و عام بوده و در این محصول خود نیز بهترین افکت های خود را یکجا جمع کرده است. استفاده ی همزمان از 4 افکت روی یک صدا ممکن است. 125 افکت شامل افکت های reverb ، delay ، vintage ، ابزار حرفه ای مسترینگ و... در این محصول وجود دارد. علاوه بر این، هر قطعه دارای اکولایزری با کنترل های پایین، متوسط و بالا (Low, Mid and High) است و نیز یک اکولایزر اختصاصی را می توانید در وضعیت Song Play ذخیره کنید. این موضوع به اعمال سلیقه ی شخصی شما بر روی فایل های MIDI که اجرا می کنید، کمک می کند. به یک صدای باس در زمینه نیاز دارید؟اکولایزر درست را ذخیره کنید تا صدای باس به آهنگ شما اضافه شود. به خروجی صدای pa3x Le یک محدود کننده و یک اکولایزر 4 بانده اضافه شده است. هر کاری با وجود این اکولایزر ممکن است، ازین پس موسیقی مطابق با سلیقه ی خود خواهید داشت و مشکلات احتمالی در اجراهای زنده به راحتی قابل حل اند.


پردازشگر صدای Tc-Helicon
شرکت KoRG زمان طولانی است که با بزرگترین شرکت تولید کننده پردازنده Vocal در دنیا Tc-Helicon همکاری و تعامل نزدیک دارد. و این بار نیز در قسمت پردازنده صدای خواننده در دستگاه از همکاری با Tc-Helicon بهرهگرفته است.به کمک مشخصات جدید بکار رفته و همچنین الگوریتمهای نوین در پردازش صدا Tc-Helicon صدای خواننده با بالاترین کیفیت ممکن پردازش می شود.توانایی تولید و پردازش تا 3 صدای طبیعی و زنده که توسط کیبورد، MIDI و یا حتی ورودی MP3 قابل کنترل هستند، در این بخش وجود دارد. هم چنین 4 قسمت مجزای دیگر برای افکت نیز وجود دارد که شامل Reverb ،Delay، EQ و Dynamic است.برای حصول اطمینان از اجرای Vocal مناسب ،3 دکمه و 2 کلید چرخان، جهت کنترل Vocal که مهمترین عملکردهای پردازش صدا را دارند بر روی پنلاصلی دستگاه نصب گردیده است ؛ تا دسترسی به آن ها سریع و مستقیم باشد.

Player/ Sequencer
پخش کننده موسیقی دوبل Korg XDS هم اکنون نه تنها فایل موسیقی معمولی را پخش میکند ، بلکه فرمت جدید +G که هم برای فایلهای MP3 و هم MIDI است را نیز پشتیبانی میکند. این فرمت دارای خاصیتی که هم زمان با پخش موسیقی توانایی نمایش شعر ترانه را بروی صفحه نمایش LCD دستگاه دارد. به علاوه اگر دستگاه مجهز به بورد قابل نصب اختیاری VIF4 باشد، هم زمان علاوه بر آنها بر روی یک مانیتور خارجی هم نشان داده خواهد شد. همچنین عملکردهای به نام Marker وجود دارد که با تعیین موقعیت دلخواه در یک موسیقی به سادگی میتوان به ان قسمت مراجعه کرده و پخش اهنگ را از آنجا آغاز نمود . در کنار خصوصیات ذکر شده برای قسمت Player میتوان از قابلیت نمایش نت آهنگها نیز نام برد.همزمان 2 فایل جداگانه MP3 و یا MIDI میتوانند پخش شوند ، TransPose شوند، کندتر و یا تندتر اجرا شود، تکنولوژی قدرتمند حذف صدای خواننده به شما این امکان را می دهد تا به سادگی صدای خواننده را از روی فایلهای MP3 بردارید و این در حالی است که حالت اصلی و کیفیت استریوی آهنگ مورد نظر تا حد بسیار زیادی به نسبت موارد مشابه حفظ میگردد.با pa3x Le می توانید تمام اجرا ی خود را ضبط کنید. می توانید یک آهنگ را به صورت play back پخش کنید، کیبورد بزنید و همزمان با آن بخوانید و تمامی این ها را با فرمت MP3 روی یک USB و یا در حافظه داخلی دستگاه، ذخیره کنید. Score Viewer آکوردها و نت های آهنگ شما را روی صفحه نمایشگر به نمایش در می آورد، هم چنین متن ترانه و علایم اختصاری آکوردها نیز می توانند نشان داده شوند. نام آکوردها به دو زبان انگلسیس و ایتالیایی قابل مشاهده اند. برای کسانی که در حال یادگیری موسیقی اند امکانی عالی در نظر گرفته شده است: نمایش نام هر نت در کنار آن .
کتابچه آهنگ
با استفاده از قسمت کتابچه آهنگ که در حقیقت یک بانک اطلاعاتی موسیقی است ، میتوانید آهنگهای مورد نظر خود را بر حسب اینکه از چه ریتم، صدا Performance ... تشکیل شدهاند تنظیم و ذخیره کنید . در یک اجرای زنده به راحتی می توانید اهنگ مورد نظر را جستجو سپس انتخاب کنید و بلافاصله نواختن را آغاز نمایید .شما میتوانید علاوه بر ریتم، فایل های MP3 و همینطور MIDI را نیز در درون کتابچه اهنگ خود لیست کرده و به سادگی جستجو، انتخاب و پخش نمائید.با استفاده از نرم افزار SongBook Editor می توانید کتابچه آهنگ خود را ببینید، بسازید و یا ویرایش کنید و یا با استفاده از یک کامپیوتر با سیستم عامل windows ، لیست های اختصاصی برای خود ایجاد کنید.

اطلاعات بیشتر درسایت رسمی کرگ

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.