نوازندگان کیبرد

ارئه خدمات به نوازندگان کیبرد

نوازندگان کیبرد

ارئه خدمات به نوازندگان کیبرد

نت فارسی(گوشی)آهنگ پادشاه از سبیل جان (ترکی)


 

Padişah

پادشاه

 

Üstüme gelme inanamam

Beni ben gibi sevmedi bilirim

پیشم نیا باور نمی کنم

میدونم که منو مثه خودم دوس نداشتی

 

Bu sefer de yalancı ben olamam

Seni bir kalemde rezil ederim

این بار نمی تونم دروغ بگم

و به یکباره آبروتو میبرم

 

Sakın üstüme gelme inanamam

Beni ben gibi sevmedi bilirim

پیشم نیا باور نمی کنم

میدونم که منو مثه خودم دوس نداشتی

 

Bu sefer de yalancı ben olamam

Seni bir kalemde rezil ederim

 این بار نمی تونم دروغ بگم

و به یکباره آبروتو میبرم

 

 Korkuyorum sana aşktan söz etmeye ben

İnatçıyım derdim çok

Dostum var hiç dermanım yok

میترسم باهات از عشق حرف بزنم

لجبازم و دردام زیاده

دوستام زیادن اما هیشکدوم مرهمم نیستن

 

Ah ne zaman bu ayrılık pek yaman

Neler çektim bu dünyadan

El mi yaman ben mi yaman

آه . تا کی این جدایی سخت و آزار دهنده میشه؟

ازین دنیا بدی زیاد دیدم

نمی دونم دست تقدیرم اینجوریه یا خودم ادم بدبختی هستم

 

Bu devirde kimse sultan değil

Hükümdar değil

Bezirgan değil

تو این دوره زمونه هیشکی سلطان نمیمونه

حاکم و بازگان نمیمونه

 

Bu kadar güvenme hiç kendine

Kimse şah değil padişah değil

این قدر به خودت اعتماد نداشته باش

هیشکی سلطان و پادشاه باقی نمیمونه

 

Bu zamanda kimse sultan değil

Hükümdar değil

Bezirgan değil

 تو این دوره زمونه هیشکی سلطان نمیمونه

حاکم و بازگان نمیمونه

 

Bu kadar güvenme hiç kendine

Kimse şah değil padişah değil

این قدر به خودت اعتماد نداشته باش

هیشکی سلطان و پادشاه باقی نمیمونه

 

برای دریافت صفحه اول نت فارسی(گوشی)این آهنگ از این لینک

دانلود

و برای تهیه نت کامل این آهنگ به یکی از لینکهای زیر مراجعه کنید

دانلود از لینک اول

دانلود از لینک دوم

دانلود از لینک سوم

دانلود از لینک چهارم



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.