نوازندگان کیبرد

ارئه خدمات به نوازندگان کیبرد

نوازندگان کیبرد

ارئه خدمات به نوازندگان کیبرد

نت فارسی(گوشی)آهنگ تو با منی هرجا برم از رضا صادقی

نت فارسی(گوشی)آهنگ تو با منی هرجا برم از رضا صادقی


تو بامنی هر جا برم  /مهر تو بند جونمه / فکرت نمیره از سرم / تو پوست استخونمه/یک دم اگه نبینمت یک دنیا دل تنگت میشم نگاه دریایی تو ابیه روی اتیشم /  واست دلم واست تنم  اصلا تمام زندگیم از تو دوباره من شدم /با تو تموم شد خستگیم واست دلم  واست تنم  واست تمام زندگیم از تو دوباره من شدم / با تو تموم شد خستگیم نم نم بارون چشات گواه عشق پاکمه هم نفس قسمت من دوست دارم یه عالمه قشنگ ترین خاطره ها باتو وازتوگفتنه ارامشه وجود من صدای تو شنوفتنه...

 

برای دریافت صفحه اول نت فارسی(گوشی)این آهنگ از این لینک

دانلود

و برای تهیه نت کامل این آهنگ به یکی از لینکهای زیر مراجعه کنید

دانلود از لینک اول

دانلود از لینک دوم

دانلود از لینک سوم

دانلود از لینک چهارم


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.