نوازندگان کیبرد

ارئه خدمات به نوازندگان کیبرد

نوازندگان کیبرد

ارئه خدمات به نوازندگان کیبرد

YAMAHA

YAMAHA

  

YAMAHA

** متاسفانه تعداد زیادی از سایت ها و وبلاگ ها مطالب ریتمکده و بخصوص مطالب این صفحه از ریتمکده ( صفحه ی معرفی کیبوردها) را در سایت و یا وبلاگشان کپی کرده اند و هیچ گونه اسمی از ریتمکده در پایان این مطالب نبرده اند و حتی در بعضی از آنها که بسیار سودجو و سواستفاده گر بوده اند در پایان این مطالب نام خودشان را ذکر کرده اند!

از کلیه ی بازدیدکنندگان عزیز خواهشمندیم که اگر مایل به استفاده از مطالب ریتمکده در سایت و یا وبلاگ و ... خود می باشید لطفا با ذکر نام ریتمکده و لینک ریتمکده از مطالب ریتمکده استفاده نمائید

 

yamaha psr 3000 :

  http://www.ritmkadeh.com/images/edit/PSR3000.jpg

کیبورد جدیدی از یاماها که نسبت به مدل های قبلی از نظر ریتم سازی بهتر می باشد  - در ساخت هر ریتم می توان از 3 کیت استفاده کرد که این ویژگی این کیبورد باعث متمایز شدنش از بقیه ی کیبورد ها شده است - البته این را هم بدانید که در ایران از ریتم های یاماها 2000 برای این کیبورد استفاده می شود و هنوز دارای ریتم های ایرانی ساخته شده بر روی خودش نمی باشد - به جای دیسکت در این کیبورد باید از اسمارت مموری استفاده کنید - در کل کیبورد خوبی است اما قیمتش بالاست!

 

 

yamaha psr 2000  :

  http://www.ritmkadeh.com/images/edit/2000.jpg

کیبوردی متفاوت با هر آنچه که تا کنون از یاماها دیده ایم - دارای کیت های عربی و ... برای ریتم سازی - کوانتایز مناسبی برای ریتم سازی دارد ( البته کوانتایز pa 1x  و  pa 80  خیلی قوی تر و بهتر از psr2000 عمل می کند ) - دارای جای دیسکت می باشد - ورودی میکروفون دارد و وکال خوبی دارد - صداهای مناسبی دارد و قابلیت ساخت صدا نیز دارد - توانایی نمایش نت آهنگ های در حال پخش MIDI - کاربری راحت -  در کل  یک کیبورد کامل و مناسب جهت استفاده ی شخصی و در منزل می باشد - بعضا در مجالس هم استفاده می شود ولی برای مجالس به شما pa 1x  و یا pa 80  و یا pa800را توصیه می کنیم.

 

 

yamaha psr 2100  :

  http://www.ritmkadeh.com/images/edit/PSR-2100.jpg

کیبوردی دقیقا مشابه psr2000  می باشد که از نظر وکال قوی تر شده اما از نظر صدا ضعیفتر ( یعنی صداهایش خام هستند ولی اگر کمی حوصله ی صدا سازی داشته باشید و یا صداهای ساخته شده توسط ریتمکده را استفاده کنید به صداهای بسیار خوبی می توانید دست یابید!) و دارای USB port می باشد.در کل اگر کار با USB و نحوه ی اتصال آنرا به کامپیوتر بلد نیستید و حوصله ی صدا سازی ندارید بهتر است که به جای این دستگاه ؛ psr2000  را بخرید !

 

 

Yamaha a-1000 :

   http://www.ritmkadeh.com/images/edit/PSRA1000.jpg

کیبوردی با ریتم های فارسی و عربی و ... می باشد - از نظر ریتم سازی برای ساخت ریتم های عربی و فارسی مناسب است - صداهای عربی و فارسی خوبی دارد -بیشترین کاربرد را برای کارهای 6/8 و بندری و ... دارد- دارای 12 کلید بر روی کیبورد می باشد برای سرعت بیشتر در کرن کردن صداها - فاقد ورودی میکروفون -

 

 

 

yamaha psr OR700 :

www.ritmkadeh.com

کیبوردی مخصوص آهنگ های شرقی و در اصل تکمیل شده yamaha psr a-1000 می باشد.از نظر  ریتم و صدا شامل ریتم و صدای سازهای ایرانی - عربی - مغربی - خلیجی - ترکیه ای و یونانی می باشد ( از جمله عود- سورنا -  نی -  mizmar و ... )
امکان سری-کرن کردن برای آهنگ های ایرانی را دارد . همچنین 6 درام کیت شرقی جدید و 146 ریتم شرقی و 46 صدای شرقی جدید نیز بهش اضافه شده است.قابلیت ساخت آهنگ midiو ویرایش ریتم و آهنگ را دارد و امکان ست کردن و .. را دارد و از طرفی هم از طرف یاماها بعنوان یک arranger عادی معرفی گردیده است.دارای 317 پنل صدا و 16 کیت ریتم سازی علاوه بر کیت و صداهای جدید اضافه شده می باشد.در کل ریتم سازی باهاش مثل بقیه مدل های یاماها می باشد.دارای پورت USB می باشد و فلش مموری می خورد که امتیازی خوبی برای کیبورد می باشد.از ضعف های این کیبورد می توان به نداشتن سمپل اشاره کرد که همین ضعف باعث میشه نتواند با کرگ رقابت خوبی داشته باشد.


 

 yamaha psr 740  :

  http://www.ritmkadeh.com/images/edit/740.jpg

کیبوردی است که ریتم های ایرانی مناسبی برایش ساخته شده - کیبورد خوبی است برای کسانی که می خواهند یادگیری کیبورد را آغاز کنند - اما ساخت ریتم بر رویش،به علت مراحل زیاد و کوانتایز ضعیف؛ سخت است - به همین دلیل است که ریتم جدید برای این کیبورد ساخته نمی شود ( البته گروه ریتمکده تمامی ریتم های جدید را برای این کیبورد با نرم افزار مخصوص تبدیل کرده است که برای اطلاع بیشتر در این مورد می توانید با ما تماس بگیرید) - در کل کیبورد مناسبی است برای کسانی که بخواهند نوازندگی با کیبورد را بیاموزند.

 

 

yamaha psr 640  :

  http://www.ritmkadeh.com/images/edit/ypsr640.jpg

کیبوردی با ریتم های مناسب ایرانی برای شروع یادگیری نوازندگی کیبورد - به علت همان دلایلی که برای psr740  ذکر شد،برای این کیبورد هم ریتم های جدید ساخته نمی شود.( البته گروه ریتمکده تمامی ریتم های جدید را برای این کیبورد با نرم افزار مخصوص تبدیل کرده است که برای اطلاع بیشتر در این مورد می توانید با ما تماس بگیرید)

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.