نوازندگان کیبرد

ارئه خدمات به نوازندگان کیبرد

نوازندگان کیبرد

ارئه خدمات به نوازندگان کیبرد

GEM

  • G.E.M

  •   

    G.E.M

    کیبورد های G.E.M  دارای صداهای ضعیفی می باشند ( یا به اصطلاح دارای صدای کثیف می باشند ) که کثیف بودن صدا یعنی در موقع پخش ، صداهای این کیبورد ها بازه ی فرکانسی بیشتری را می گیرند و صدا بسیار پر حجم به نظر می رسد ولی جزییات صدا معلوم نیست و همین کثیف بودن پخش در این کیبورد ها عامل مزیت این کیبورد ها بر دیگر کیبورد ها می باشد.

     

    از نظر ریتم و ریتم سازی قوی می باشند و با کرگ رقابت می کنند.

     

    دارای چند سری می باشند  از جمله سری WK که در ایران بسیار معروف است و دارای رم شارژی و هارد می باشند که می توان نمونه ی صدا ی سازهای مختلف را بصورت سمپل ( همانند کرگ PA-80 ) در آن قرار داد و استفاده نمود.

     

    مدل WK2 یکی از مدلهای معروف این سری می باشد که به سفارش ایران ساخته شد و دارای صدای ساز های کوبه ای و ضربی و سنتی و ... می باشد و مدل WK8 که با توجه به قابلیت سمپل خواندنش رقیب کرگ PA-80 می باشد.

     

    در کل سری WK کیبورد های خوبی می باشند اما به علت اینکه کار با آنها کمی سخت و گیج کننده می باشد از طرف مردم زیاد مورد استقبال واقع نشده است و بهمین دلیل معمولا ریتم های جدید و بروز کمتر برایش پیدا می شود و بیشتر این کیبورد را به کسانی که ریتم سازی و صدا سازی را می دانند توصیه میکنیم و برای مجلس هم کیبورد بسیار قوی ای می باشد بخصوص بدلیل پخش صدا بصورت کثیف ، می توان گفت که از کرگ هم قوی تر می باشد و در موقع پخش از نظر حجم صدا رقیبی ندارد (اگر یکی از WK را مثلا WK8 در کنار کرگ PA-80 بگذارید و پخش صدایشان را با هم مقایسه نمائید متوجه حجم بالا و کثیف بودن صدای WK8 می شوید و بهمین دلیل است که برای مجالس بهتر عمل می کند اما صدای کرگ ها بهتر و زیبا تر است و در مئقع پخش مفهوم است)

     

    سری دیگری نیز به اسم سری PK موجود است که از بسیار به سری WK شبیه می باشد اما از نظر حجم صدا ضعیفتر از WK می باشد.

     

    یکی از ایراد های سری WK طراحی قدیمی این کیبورد ها می باشد که در مقایسه با طراحی و رینگ زیبای کیبورد های جدید زیاد دلچسب نبودند که این ایراد را G.E.M  در کیبورد GNESYS رفع نمود و مطابق با طراحی جدید آنرا طراحی نمود.

     

    کیبورد جنسیس در دو مدل ، یکی برای ایرانیان ( مثل WK2 ) به اسم PERSIAN ساخته شده است و یکی هم برای خارجی ها.

     

    در مدل پرشین از صدا ها و ریتم های ایرانی استفاده شده است .

     

    جنسیس دارای قابلیت وکال می باشد و ورودی سی دی دارد و رم و هارد قوی ای را دارا می باشد و دارای LCD لمسی می باشد و  یکی از مزیت های این کیبورد این است که می تواند بر روی سی دی آنچه را که نوازنده می نوازد ضبط کند و قابلیت جالب دیگر این کیبورد این است که می تواند سی دی های آهنگ را بخواند و از روی آنها صدای خواننده را حذف کند و صدای شما را به جای صدای خواننده بگذارد و بر روی سی دی رایت کند و در کل یک استودیو خانگی کامل می باشد.

     

    این کیبورد دارای کیت های بسیاری برای ریتم سازی می باشد و  فاقد بلند گو برای پخش می باشد و باید برایش بطور جداگانه تهیه شود.

     

    یکی از ایرادات این کیبورد در ریتم ها و اجرا شدن ریتم هایش می باشد بدین صورت که اگر شما ریتمی را بر روی جنسیس پرشین بسازید و در داخل جنسیس اینتر نشنال بگذارید نمی تواند آنرا اجرا کند ، زیرا مادر بورد های این دو مدل با یکدیگر فرق دارند و برای اینکه بتوانند ریتم مدل دیگر را اجرا کنند باید مادر بردشان عوض شود.

     

    در کل کیبورد بسیار خوبی می باشد و رقیبی برای کرگ PA-1X .

     

     

    قیمت کیبورد های G.E.M تقریبا مشابه مدل  های رقیبشان در کرگ می باشد.

     

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.